Vše o nákupu

Způsob platby

Všem B2B zákazníkům nabízíme možnost platby na fakturu se čtrnácti denní dobou splatností. Platba hotově nebo kartou není možná. Po fyzických osobách vyžadujeme platbu na zálohovou fakturu. Zboží je následně objednáno u výrobce nebo odesláno (v případě, že je skladem) po přijetí odpovídající částky na náš účet: Unicreditbank - 319421018/2700. V případě prodeje do zahraničí (mimo Slovenska) je vždy vyžadována 100% záloha předem. Zboží je následně objednáno u výrobce nebo odesláno (v případě, že je skladem).

Způsob doručení

Objednané zboží Vám bude doručeno v nejkratším možném termínu. Přepravní společnost a cena za dopravu se určuje dle typu zboží. Cena přepravy je vždy upřesněna v potvrzení objednávky. Ve většině případů je cena doprava při objednávce do 2000kč bez DPH 180kč bez DPH a nad 2000kč bez DPH je zdarma (pro objednávky na území ČR – mimo ČR je cena vždy dojednána ke každé objednávce zvlášť). Pokud zboží není skladem a je objednáno u výrobce, je zákazník o detailech informován v potvrzení v automatických notifikacích. Automatické notifikace nejsou aplikovány pro produkty TCI. V případě jakýchkoli dotazů ohledně doručení zboží, stavu objednávky či přepravy nás můžete kontaktovat na emailu backoffice@bdl.cz nebo na tel. čísle +420 481 540 792.

Podmínky ochrany osobních údajů

Prohlášení o shromažďování, zpracování a používání osobních údajů zákazníka v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů a obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).

Zobrazit podmínky

Obchodní podmínky

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #